Viimeaikoina on tullu kateltua hirveesti sarjoja.
Tällä hetkellä pyörii Drop Dead Diva.Kivan kevyttä hömppää.
Aloin myös kattelemaan The Real L Wordia.Trendilepakoitten elämää Los Angelesissa ja New Yorkissa.Melkosta :D
No anyway tässä kuitenki nämä minun lempparit listattuna ei järkevään järjestykseen.
OZ-Kylmä rinki
L Word
TrueBlood
Dexter (pikku sarjismurhis nostaa päätään aina ku tätä kattelee)
Weeds
Breaking Bad
Shameless britti versio
Orange is new black (vaan eka kausi mutta oli ihan mieletön)
Walking Dead (zombies! Love them)
How I met your mother
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti